Gå til innhold
  • Bli medlem

Pc-skjerm til lightroom classic


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Hei.

Da har min Imac fra 2013 tatt natta og jeg må gå til innkjøp av nytt datautstyr. Jeg bruker den i hovedsak til småskala bilderedigering lightroom classic. Jeg er ingen profesjonell fotograf, alt foregår på hobbybasis. Noen som har en anbefaling til en skjerm som egner seg godt til Lightroom som ikke kostet skjorta? 
Sånn det står nå tenker jeg at jeg går for en Mac mini m2 16gb som maskinvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LG sin UltraFine er ikke så dum. Vi vurderer dem til bruk i jobben for foto/videoredigering. Har ikke direkte erfaring med dem enda.

4K-varianten er ikke så gale priset heller:

https://www.komplett.no/product/1181264/datautstyr/skjermer/skjermer/lg-27-4k-skjerm-27un880-b

5K varianten er dobbelt så dyr, og matcher da nesten Apple displayene i kvalitet og pris. Mener å huske at det er omtrent samme display som brukes. Men mulig du finner 5K varianten på Finn til en god pris, og da også 4K-varianten til en enda bedre pris. Bare pass på at du spør om skjermen er påvirket av «burn in».

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.