Gå til innhold
  • Bli medlem

Mattermos anbefaling?


Bokhylla

Anbefalte innlegg

Jeg synes ideen med mattermos virker veldig hyggelig, og en enkel måte å kunne spise f.eks varme middagsrester på en spontan lavterksel  tur.

 

Er det noen her som har erfaring med mattermos konseptet, og har noen innspill på hvilket merke og størrelse som er best? Den skal brukes til en voksen person hovedsakelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det snakk om mattermos for å kunne ha pølser i (pølsetermos, har gjerne litt større åpning i tillegg til nødvendig lengde), eller mer i retning av en «suppetermos»? En pølsetermos blir vel fort en liter i alle fall. Selv har jeg en halvliters Thermos Steel King Food Jar, og det rommer mer en lunsjporsjon med suppe enn en middag for min del, litt avhengig av suppa såklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhylla skrev (2 minutter siden):

Er du fornøyd med den du har fra Thermos?

Det er jeg. Har både 0,5 og 1,2 L-utgavene av Thermos Steel King (eller Stainless King, ser de går under begge benevnelsene) i tillegg til Food Jar-varianten, og det er de termosene jeg har hatt som holder best på varmen. Så er det kjekt med innfellbar skje i lokket på Food Jar-en, så for min del hadde nok 0,7 L-utgaven av den vært midt i blinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.