Gå til innhold
  • Bli medlem

Foldekniv - hvilken/ tips ???


Erik78

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, tshansen said:

Det stemmer, også kan du kjøpe BGA slipeanlegg som du bare skrur på (halv omdreining) for å kunne slipe øks og en del andre verktøy. Ser Fjellforum har superdeal på begge produktene nå. 

Superdeal betyr i praksis permanent lavpris, altså at Fjellsport aldri har det på tilbud eller gir rabatt. Vanligvis gode priser men man får bedre på tilbud.

https://classic.prisjakt.no/product.php?pu=4677399 Var nede i 1699 for et par måneder siden.

BGA har jeg forøvrig ikke prøvd, fant ut at jeg var fornøyd med resultatet uten. Anbefaler å teste uten først så kan du se hva du syntes.

Endret av Gabs88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse
Kontorstol skrev (2 timer siden):

Får man en god foldekniv til 5-800kr? 

Jeg endte med å kjøpe en Kabar Dozier hunter i D2 stål. Har hatt den i lomma hver dag siden jeg fikk den og bruker den hele tia. Veldig godt fornøyd. Kosta 600 ca pluss frakt. Kjempefornøyd.

ev har xxl Finn wolf fra cold steel til ca 600kr - har ikke den selv, men fikk den anbefalt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.