Gå til innhold
  • Bli medlem

Om noen kan låne/leie ut pulk


HROFT

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på ca. uke lang tur i Femundsmarka på slutten av Februar/begynnelsen av Mars. Og spørsmålet mitt er om det er muligheter for å leie en pulk i Røros? Jeg har snakket med utstyrssentralen men de har kun barnepulk.

Vet at det er masse ute på hyggloo, men jeg har ikke bil, så kan ikke reise langt for å få hente ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HROFT skrev (1 time siden):

Jeg tenker på ca. uke lang tur i Femundsmarka på slutten av Februar/begynnelsen av Mars. Og spørsmålet mitt er om det er muligheter for å leie en pulk i Røros? Jeg har snakket med utstyrssentralen men de har kun barnepulk.

Vet at det er masse ute på hyggloo, men jeg har ikke bil, så kan ikke reise langt for å få hente ting. 

Ser at du holder til i Arendal? 

Har ekstra pulk du kan låne om du ikke ødlegger eller stikker av med den :-) Holder til i Vest-Telemark og ikke alt for langt fra Arendal om du har bil. Send meg en PM om det er aktuelt.

Endret av Dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Dompappen said:

Ser at du holder til i Arendal? 

Har ekstra pulk du kan låne om du ikke ødlegger eller stikker av med den :-) Holder til i Vest-Telemark og ikke alt for langt fra Arendal om du har bil. Send meg en PM om det er aktuelt.

Hei! Takk for tilbud :D, ja bor i Arendal men for tiden holder meg til i Halden for tiden. Og har ikke bil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kristoffer Sandnes said:

Jeg ville tenkt meg om før jeg drar med en dyr glassfiber pulk til Femundsmarka. Likevel om det er slutten av februar kan det til tider være mye stein som stikker opp av snøen over tregrensa.

En pariser/transporter tåler slik juling bedre og er ikke spesielt kostbare kontra glassfiber pulkene. 

Er det mye smelting der på den tiden Kristoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HROFT skrev (4 timer siden):

Er det mye smelting der på den tiden Kristoffer?

Nei, det smelter ikke noe i februar. Men Femundsmarka er generelt snøfattig, så det finnes en god del stein som stikker opp her og der. Mine ski og pulker bære preg av å vært på turer uti der. 

Bare en heads-up før du feks låner en pulk til 10-15løk å plutselig kjører på en stein med den :)

Nå har det ikke kommet spesielt mye snø på Røros denne vinteren. Kommet en del de siste to ukene, men det har vært mye vind. Så er litt usikker på hvor mye av snøen som faktisk ligger i fjellet. Vurderer en tur til helga, men ikke helt sikker på om det blir Femundsmarka eller et annet sted på Røros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.