Gå til innhold
  • Bli medlem

Trangia Triangle


gauperaa

Anbefalte innlegg

Jeg så på Trangia sin nettbutikk at "Trangia Triangle" er på lager igjen. Prøvde å søke etter norske nettbutikker som har den, men fant ingen. Jeg har derfor vært i kontakt med importøren som sier ingen nettbutikker har tatt den inn, men noen fysiske butikker. Noen som har sett en slik i butikk? Jeg vil helst unngå å kjøpe fra trangia.se pga. moms og tollavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bestille hos Trangia.se uten å betale ekstra moms og tollavgift.

"I Norge är vi momsregistrerade och säljer inklusive moms 25% . TRANGIA NO MVA nr: 926 421 832. Priserna i webshop visas inklusive moms 25% och man betalar alltså den vid köpet. Man betalar som Norsk kund ingen tull på sändningar från oss . Våra varor samt dokument uppfyller villkoren för ursprungsintyg.2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, gauperaa said:

Jeg så på Trangia sin nettbutikk at "Trangia Triangle" er på lager igjen. Prøvde å søke etter norske nettbutikker som har den, men fant ingen. Jeg har derfor vært i kontakt med importøren som sier ingen nettbutikker har tatt den inn, men noen fysiske butikker. Noen som har sett en slik i butikk? Jeg vil helst unngå å kjøpe fra trangia.se pga. moms og tollavgift.

Jeg hørte med widforss.no for noen uker siden. De mente de ville få den inn "i slutten av høsten". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.