DROMEDILLA Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Er det noen som har erfaring med å leie ut teltet sitt? Hva slags telt er populære og hvilke kanaler bruker man? Får man leid ut teltet mye? Jeg tenkte å kjøpe meg et nytt lite kuppel telt og kanskje leie ut det gamle som er i topp topp stand. Et lite Bergans tunneltelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
finnjpedersen Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Har inntrykk av at større hustelt/familietelt ønsker folk mest å leie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DROMEDILLA Posted August 2, 2021 Author Share Posted August 2, 2021 Ja, ok. Så det kan egentlig lønne seg å selge det i stedet dersom det ikke blir brukt så mye? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas christensen Posted September 29, 2021 Share Posted September 29, 2021 Hei, jeg leier ut telt på hygglo.no. Fjellheimen 3 pro og Ringstind light 1-2. Fjellheimen er leid ut to ganger og Ringstind fem ganger. Jeg startet å leie ut juni i fjor. Det er jo ikke garanti for hvor mye man får leid ut. Det tar tid å få dekket opp det et evt telt vil koste. Samtidig vil du jo tape en del på å selge et telt som er nesten nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaknudsen Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 Jeg har også leid ut telt en del ganger på Hygglo, her er mine annonser: https://www.hygglo.no/users/bce10-jan-andreas-k Én gang var det en leietaker som knakk en teltstang, han tilbød seg å dekke det på sin reiseforsikring. Men Hygglo har også egen forsikring uten egenandel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+sneakyowl Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 https://www.pinsj.no/ - Ny platform fra Alexander Gamme som er på vei for nettopp dette med leie og utleie av turutstyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts