TomasOH 150 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg har prøvd å søke her på forumet, fant ikke noe, selv om jeg er sikker på at jeg har sett det her. For en GOD stund tilbake så jeg en sammenleggbar ovn. Type kanskje 20cm x 20cm plater. 4 Plater man satt sammen med å hekte de i hverandre bare for å lage en LITEN ovn man kunne hive kvister og slikt inni for å koke opp en kjele vann eller lignende. Hvis noen skjønner hva jeg snakker om og HVOR det kan skaffes sånn nogenlunde kjapt så blir jeg glad. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
KjetilO 107 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) (Logg inn for å se skjult innhold) (Logg inn for å se skjult innhold) er kanskje noe sånn her du mente. Googlesøk på "firestove" så får du opp en haug med noe tilsvarende produkt. Endret 8. desember 2020 av KjetilO Tillegsopplysning. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
TomasOH 150 Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Ikke den desverre, den der er enorm i forhold. Vi snakker 4 bittesmå metallplater man KJAPT hengte sammen og hev sånne typ 10cm kvister inni Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
KjetilO 107 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 TomasOH skrev (2 minutter siden): Ikke den desverre, den der er enorm i forhold. Vi snakker 4 bittesmå metallplater man KJAPT hengte sammen og hev sånne typ 10cm kvister inni Sjekk link nr 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
KjetilO 107 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 (Logg inn for å se skjult innhold) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
TomasOH 150 Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 KjetilO skrev (Akkurat nå): (Logg inn for å se skjult innhold) YES! Der er vi vettu! Nå runda jeg snart time 2 med googling her. Takk ! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
KjetilO 107 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 TomasOH skrev (2 minutter siden): YES! Der er vi vettu! Nå runda jeg snart time 2 med googling her. Takk ! Supert. Du finner de der i alle prisklasser osv. Se forrøvrig forumtråden "Hvorfor bruker ikke alle kvistbrenner?" om jeg husker riktig. TomasOH reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
KjetilO 107 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Omnilite 1 475 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 @Tom42 produserer 2 modeller som han selger rimelig inkludert frakt. Det følger med pose å ha den i, og massevis av "bush cred". Fant ikke den (salgs) tråden han opprettet med ovnene for ikke lenge siden, men send han en liten forespørsel🙂 rayun reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Eksilbergenseren 286 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Omnilite skrev (7 minutter siden): Fant ikke den (salgs) tråden han opprettet med ovnene for ikke lenge siden, men send han en liten forespørsel🙂 Han lurte deg kanskje ved å kalle det multifuel Her er tråden i alle fall: (Jeg er for øvrig helt enig med Tom42 om at dett er like mye multifuel som de som går på noen få utvalgte brennvnbare væsker.) Endret 8. desember 2020 av Eksilbergenseren Omnilite og rayun reagerte på dette 1 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+rayun 1 576 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Støtter forslaget fra @Omnilite og anbefaler deg å sende en PM til @Tom42. Kortreist, lokal produksjon og ikke minst, den virker. Omnilite reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Tom42 3 659 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 TomasOH skrev (11 timer siden): Jeg har prøvd å søke her på forumet, fant ikke noe, selv om jeg er sikker på at jeg har sett det her. For en GOD stund tilbake så jeg en sammenleggbar ovn. Type kanskje 20cm x 20cm plater. 4 Plater man satt sammen med å hekte de i hverandre bare for å lage en LITEN ovn man kunne hive kvister og slikt inni for å koke opp en kjele vann eller lignende. Hvis noen skjønner hva jeg snakker om og HVOR det kan skaffes sånn nogenlunde kjapt så blir jeg glad. Er det noe slikt du ser etter? Originalen. Egen ide og design. Ingen skruer. Velprøvd på Hardangervidda side 2014. Mål: Lengde: 14 cm. Bredde og høyde 10 cm. Vekt: 160 gram. sammenleggbar. Transportpose. Monteringstid: 30 sek. Grilling? Klipp til en grillrist fra en engangsgrill. Pyramideovn: Mål: Grunnflate 14 x 14 cm. Topp: 10 x 10 cm. sammenleggbar. Transportpose. Vekt: 165 g. Monteres på 30 sek. Begge ovner er klargjort for Trangias gassbrenner for stormkjøkken, og Trangias spritbre nner, eller som jeg bruker en annanasboks Leveringsklare. Mvh Tom Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.