Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, har ei dsg tispe på 7.5 kg, og som bruker 35 i non stop sine dekken. 

Vi skal på fjelltur i sommer, og for å lette min oppakning, og at hun skal få mestring og få lov til å hjelpe til tenkte jeg å kjøpe inn kløv til hun nå. 

Har noen erfaring med hvilken størelse og kløv som sitter best på denne rasen? Jeg brukte lang tid og mye bomkjøp av deler før jeg fant en som passet kroppsfasongen hennes. 

Annonse
Posted

Er litt usikker på om jeg ville latt en så liten hund bære kløv. Maks vekt blir jo da rundt 2kg i kløven.

Kløven vil jo også henge og dingle og ta borti en del.

Posted

Hun skal ikke bære for å bære, det er kun 800g i hver side, men er mer for hodet hennes, la hun "hjelpe" flokken. Litt som når en toåring er med å baker 😂. Alt hun bruker blir møkkete på 20 min, så det blir med to seler, en god del potesokker og kremer m.m. 

Vi har ikke et godt utvalg av butikker her vi bor, derfor jeg spør her om noen har erfaringer med kløv da jeg må bestille på nett, og ønsker ikke at det skal henge å dingle og ta borti alt, men skal være et som passer henne og denne rasen. De er jo ikke lette å finne sele til alltid heller.