DROMEDILLA 86 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg ser at Optimus 111 som selges bruk, av og til leveres med tinnflasker. De som selges uten flaske har vel på et tidspunkt blitt fjernet. Noen er helt røde, andre har optimus trykk på flasken. Noen som vet mer om de ulike flaskene? Bildet er lånt fra Google av en rød tinnflaske Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Bjørn J 2 441 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Ikke annet enn at de ikke er laget av tinn. Blikk, som i blikkboks, er vel en riktigere beskrivelse Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
DROMEDILLA 86 Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 Ok, blikk da 😝 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Gisle Uren 529 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Og det er ikke et hvilket som helst blikk vil jeg tro. Mistenker sløret blikk! Bjørn J reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
esphojo 446 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Gisle Uren skrev (3 timer siden): Og det er ikke et hvilket som helst blikk vil jeg tro. Mistenker sløret blikk! Ha, ha. Ja, for de er jo til alkohol vel 😎 Gisle Uren reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
dsk 455 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Det er best med etanol med litt metanol hvis det ikke slører blikket for mye. Gisle Uren reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.