Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

NatureHike ULG 1000 sovepose

Anbefalte innlegg

Hei Fjellfolk!

Jeg vurderer å bytte ut min relativt nyinnkjøpte Marmot Sawtooth Long X-wide sovepose som har T-Comfort: -6,4°C og T-Limit: -13,3°C, da jeg føler at denne akkurat ikke oppnår kravene til en vintersovepose som jeg mener bør være -15 til -20 minimum.  Har hatt kvelder i Amok'en hvor temperatur har gått ned mot 0 og til tider mye vind, men synes ikke den holder helt mål. Jeg er ingen frysepinne og har ett liggeunderlag som skal holde til -24 og har testet litt forskjellig superundertøy (aclima netting/ull og ulvang fifty 2.0 ull/polyester) samt hatt en god dunjakke osv tilgjengelig. 

Har lest veldig mye bra omtale av NatureHike generelt, men ikke funnet så mye på akkurat soveposen, så da velger jeg å spørre her. 

Link til Pakklett som selger disse posene: 

(Logg inn for å se skjult innhold)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.