Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min kveldsrunde etter brunsnigler, fant jeg denne larven. Man får svar på det meste her på forumet, så jeg tenkte å spørre om noen her inne vet hva slags larve dette er?

IMG_0330.JPG

Annonse
Skrevet
Lompa skrev (15 minutter siden):

Nei, det er ikke alltid den treffer.. ;)

image.thumb.png.d30976d2770e257685da49b92e2bc08c.png

Men den var faktisk ganske god, visste ikke om denne og har allerede lagret den som favoritt på bokmerkeraden min :D (hvis man ser bort i fra at den tydeligvis ikke kjenner systematikken til allykano ... men er egentlig litt usikker selv, så får være overbærende der ... ) 

Skrevet
Heriks skrev (5 minutter siden):

Men den var faktisk ganske god, visste ikke om denne og har allerede lagret den som favoritt på bokmerkeraden min :D (hvis man ser bort i fra at den tydeligvis ikke kjenner systematikken til allykano ... men er egentlig litt usikker selv, så får være overbærende der ... ) 

Nei det er jo så mange modeller av Ally at det ikke kan forventes at de har alle inne. ;)

Jeg har testet den litt, og har fått en del treff når bildene er gode. Da jeg la inn et ansiktsbilde av meg selv fikk jeg hjortelusflue.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.