Gå til innhold
  • Bli medlem

Sitteunderlag


TomasF

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har stort sett 2stk av den typen som brettes i 4 så de blir avlange liggende fast i hver eneste sekk jeg har. De ligger ved siden av hverandre inn mot ryggen, er det "blærelomme" i sekken ligger de i den. Selve underlagene er av forskjellig type og noen er reklame giveaways. Med 2stk har jeg ett ekstra om jeg er på tur med noen som ikke har, eller jeg legger de oppå hverandre om det er kaldt. Det tykkeste er nok et fra Bergans. Har også noen firkantede av reinsdyrskinn. De er nok desidert varmest, men blir nok kun brukt når jeg er motivert til å ha reinsdyrhår all over the place. De jeg har røyter temmelig mye (fra XXL).

Uansett er det beste sitteunderlaget det du husker å ta med, derfor har jeg det fast i hver sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er det viktigste for meg når det gjelder sitteunderlag er tilgjengelighet.  Med andre ord: Jeg har det for hånden når jeg trenger det for ikke å si alltid i jakkelomma.  

Eagle har et slikt produkt. Det tilfredsstiller sikkert ikke de høyeste krav, men det er lett, alltid tilgjengelig, sammenleggbart - og billig.  Og så finnes det i yndlingsfargen min:  Orange.  

Sitte1.JPG.516b88530475473b961fea1008b902f3.JPGsitte2.JPG.d8097f98098fee7d23b0fb2d6a33380b.JPG

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 thermarest z-Seat. De er ikke de minste, men de er varme nok til helårsbruk. Skal jeg lå lang tur på vinteren bruker jeg er avkappet liggeunderlag som er plass til flere på, ev som sete og rygg i en snøfonn, eller plass til å ligge i fosterstilling i vindposen om jeg må grave meg ned. 

Det beste er, som andre har sagt, det du har med. Bruker det fra alt fra sitteunderlag til kneunderlang til ekstra varme på hofte/skuldre om natten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.