Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer en tredagers tur til Trillemarka neste helg, antakelig parkere ved Grøset. Noen som vet hvordan forholdene er der nå mtp snø? Har tenkt meg på fottur og lurer på om det er realistisk. 

Skrevet

Kan ikke si noe om 600, var isfritt på Andersnattjern på 414 og islagt, riktig nok dårlig is ... men fortsatt is på Slokovatnet på 930 ... tenker nok det er mulig at 600 er isfritt, men sikker er jeg ikke 

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet

Takk @borgern og @Heriks da tror jeg at jeg pakker sekken i kveld. 

Fremdeles litt usikker på hva jeg bør ha som utgangspunkt. Lurer på Skodøl i stedet. Er det bestemte deler av Trillemarka som typisk er tettere befolket enn andre? 

Skrevet
varmtvann skrev (22 minutter siden):

Takk @borgern og @Heriks da tror jeg at jeg pakker sekken i kveld. 

Fremdeles litt usikker på hva jeg bør ha som utgangspunkt. Lurer på Skodøl i stedet. Er det bestemte deler av Trillemarka som typisk er tettere befolket enn andre? 

Er ikke godt nok kjent til å kunne svare, det lille jeg har vært der har ikke folk vært noe problem. Du bør vel unngå Madonnastien da, der får du vel ikke være alene, men mulig at det er litt for tidlig til at folk har begynt å gå der enda. Slettefjell (fra Grøset) er fint, men tør ikke si hvor mye snø du møter på der nå. 

11947919_10155986884845317_987928413987210852_o.jpg 

• Takk 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.