+varmtvann 500 Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Vurderer en tredagers tur til Trillemarka neste helg, antakelig parkere ved Grøset. Noen som vet hvordan forholdene er der nå mtp snø? Har tenkt meg på fottur og lurer på om det er realistisk. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+borgern 1 192 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Ser ut som det er bart og isfritt ve Nedalstjennet. Men opp i høyden er det hvitt. Vann som Tufnevann er islagt. Tipper snøgrensa er på 500-550 generelt, kanskje opp mot 600. varmtvann reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heriks 3 482 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Var på Andersnatten forrige helg, noen få snøfelt å krysse helt mot toppen men helt fremkommelig til 733 der i alle fall varmtvann reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kim André Albertsen 0 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Vurderer selv en tur til Trillemarka fra torsdag til søndag denne uka. Hadde vært fint om noen kunne bekrefte om vann på 600 meter var isfrie eller ikke. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heriks 3 482 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Kan ikke si noe om 600, var isfritt på Andersnattjern på 414 og islagt, riktig nok dårlig is ... men fortsatt is på Slokovatnet på 930 ... tenker nok det er mulig at 600 er isfritt, men sikker er jeg ikke varmtvann og Kim André Albertsen reagerte på dette 1 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+varmtvann 500 Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 Takk @borgern og @Heriks da tror jeg at jeg pakker sekken i kveld. Fremdeles litt usikker på hva jeg bør ha som utgangspunkt. Lurer på Skodøl i stedet. Er det bestemte deler av Trillemarka som typisk er tettere befolket enn andre? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heriks 3 482 Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 varmtvann skrev (22 minutter siden): Takk @borgern og @Heriks da tror jeg at jeg pakker sekken i kveld. Fremdeles litt usikker på hva jeg bør ha som utgangspunkt. Lurer på Skodøl i stedet. Er det bestemte deler av Trillemarka som typisk er tettere befolket enn andre? Er ikke godt nok kjent til å kunne svare, det lille jeg har vært der har ikke folk vært noe problem. Du bør vel unngå Madonnastien da, der får du vel ikke være alene, men mulig at det er litt for tidlig til at folk har begynt å gå der enda. Slettefjell (fra Grøset) er fint, men tør ikke si hvor mye snø du møter på der nå. varmtvann reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.