GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet (endret)

Yes.

...Og sÄ ha stengene i permanent er mitt rÄd.   Det blir et mareritt i felt dersom man glemmer dette og trekket har krympet igjen.

Endret av Blaser
  • Liker 2
Skrevet

Dette finnes kun ÈN permanent lÞsning pÄ, og det er Ä kappe stengene ca en cm.

Dersom du lar stengene vÊre i permanent, og trekket krymper, sÄ kan det vÊre nok til at stengene presser seg gjennom stoltrekket. Er vanskelig Ä sy og lime for Ä fÄ sterkt nok.

For Ä kappe de trekker du av proppen i ene enden pÄ stangen, kapper, filer, og dunker pÄ plass igjen koppen. Gjenta om du vil kappe mer.

Jeg fikk nytt trekk pÄ reklamasjon pga. dette. Det kan krympe ganske mye, jeg sliter noen ganger med Ä fÄ inni liggeunderlaget, mens andre ganger i kaldt og fuktig vÊr gÄr det lett inni...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.