Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen som kan gi med et tips til hvordan jeg kan få på plass de 4 stengene i stoltrekket/ chairkit til Exped downmat LW. Det føles ut som at stoltrekket har krympet eller at stengene har blitt for lange? 🤷🏼‍♀️

Screenshot_20200416_205227_com.android.gallery3d.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette finnes kun ÈN permanent løsning på, og det er å kappe stengene ca en cm.

Dersom du lar stengene være i permanent, og trekket krymper, så kan det være nok til at stengene presser seg gjennom stoltrekket. Er vanskelig å sy og lime for å få sterkt nok.

For å kappe de trekker du av proppen i ene enden på stangen, kapper, filer, og dunker på plass igjen koppen. Gjenta om du vil kappe mer.

Jeg fikk nytt trekk på reklamasjon pga. dette. Det kan krympe ganske mye, jeg sliter noen ganger med å få inni liggeunderlaget, mens andre ganger i kaldt og fuktig vær går det lett inni...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Bjørnemamma1969
      Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei.
      Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig?
    • Av UTE avdelingen
      To døgns vintertur. Snøvær, telt, tarp og isfiske. Tove drar innover i marka med spark, slede og huskiene. Hun viser deg hvordan hun rigger soveplass for å slippe og fryse vinterstid.  
      Se videoen da vel!

• Av ÅshildE
      Hei! 
      Både jeg og "gubben" har exped synmat og er for så vidt fornøyde med komforten på disse. Det største problemet er at de er glatte, og da spesielt mot teltbunn. Det skal ikke store "hellinga" til før vi sklir rundt i teltet. 
      1. Er det noen som har opplevd det samme og funnet gode løsninger for å sklisikre disse? 
      2. Vi vurderer kjøp av exped chairkit. Hvilke erfaringer har dere der ute gjort dere om disse? (kvalitet, holdbarhet, komfort?) Har noen formening om disse chairkit-trekkene kanskje kan gjøre trekkene mindre glatte i tillegg? Er vi så heldige at kjøp av chairkit i tillegg til å skaffe oss stressless på tur også kan løse problemet med at underlagene er glatte, eller er vi like langt?  
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.