Gå til innhold
Feiten

Hei, har noen tips om bra turmat på både korte og lengre turer

Anbefalte innlegg

På 13.2.2020 den 20.43, Skogens Stønn skrev:

Blir sulten av å lese den tråden her jo 😄

Ha ha. Kjært barn har mange navn! Ellers utrolig bra beskrivelser du gir. Egg og bønner må jo bare prøves!

Smerteklinikken.  En kneoperason gikk noe galt,  ikke med selve protesen med de var bort i en nerve som gav utrolig sterke smerter over to år etter operasjonen, og ofte nå også.  Når smertene vekket meg om natten og sterke smerestillende var som pastiller å regne gikk jeg ofte ut i snekkerboden.  Og der når jeg kunne lage noen stekespader og vedovner kom tankene på avveier, og etter et par timer kunne jeg legge meg igjen -  rimelig smertefri.  Og dette har jeg holdt på med , nå på tredje året.  Men så har det blitt mange stekespader og ovner.  Og hva var vel mer naturlig å kalle snekkerboden for nettopp - Smerteklinikken

DSC_0007.JPG.18d04873b860c330fec8d4022a2ecb19.JPG2.jpg.0cc4b7bc19d03daeaa759df190ad499e.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Tom42 skrev:

Smerteklinikken.  En kneoperason gikk noe galt,  ikke med selve protesen med de var bort i en nerve som gav utrolig sterke smerter over to år etter operasjonen, og ofte nå også.  Når smertene vekket meg om natten og sterke smerestillende var som pastiller å regne gikk jeg ofte ut i snekkerboden.  Og der når jeg kunne lage noen stekespader og vedovner kom tankene på avveier, og etter et par timer kunne jeg legge meg igjen -  rimelig smertefri.  Og dette har jeg holdt på med , nå på tredje året.  Men så har det blitt mange stekespader og ovner.  Og hva var vel mer naturlig å kalle snekkerboden for nettopp - Smerteklinikken

Skjult lenke - logg inn for å se denSkjult lenke - logg inn for å se den

Det er ingen rettferdighet her i verden. Jeg har to hofteproteser , det er snart 4 år siden jeg fikk den siste. Og mens det var årene før operasjonene som gav meg smerter og hindret meg å gjøre ting som jeg syntes var kjekke, har jeg de siste fire årene kunnet både jakte og ta fjellturene med huset på ryggen. Helt uten smerter. Jeg glemmer at stålprotesene er der helt til jeg kommer i sikkerhetskontrollen på flyplassen.  Jeg håper ting kan bedre seg for deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.