Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkel på Biltema?


FranzJosef

Anbefalte innlegg

Annonse
Tenker å kjøpe en damesykkel i dag til kr 2500,- på Biltema i dag. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=104600

Noe å tenke på?

Regner med at din bedre halvdel blir veldig glad i en sykkel på 16 kg :D .

Det er jo skikkelig gode høstsalg på sykler i sportsbutikkene nå om dagen, eks eurotex eller sportslageret.

Kjøp heller en sykkel til rundt 5000 kr, de er som regel satt ned fra 7-9000 kr og da har du utstyr som holder og en frue som har overskudd til å blir med på tur, pakke pledd rundt deg når du er syk eller lage middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 4 år siden kjøpte jeg sykkel til 3000kr hos 'Sykle til jobben' aksjonen, m/skjermer og full pakke inkludert. Det er Eurotex som forhandler dem. Vekten er helt ok. Men det beste er at jeg har syklet til jobben med den hver dag, bortsett når det har vært snø, og sykkelen er like bra ennå!!! Har kun byttet bremser, slanger osv, vanlige slitasjedeler.

Tanken min når jeg kjøpte sykkelen var at jeg ville ha en sykkel uten barnesykdommer, jeg har ikke tid og ork til å skru på sykkel hver uke. Derfor kom jeg til å tenke på denne sykkelen som det selges mange tusen av hvert år. Den er satt sammen av kun bra deler og selges rimelig pga at de selger mange av få typer. Tror de selger dem for 2700kr nå etter sesongen. Så løp og kjøp, det er mitt forslag :)

Sykkel er en ting du skal ha glede av , ikke ergrelser og ødelagte sykkelturer og timevis med mekking...

Ha en riktig god sykkeltur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en svært tung sykkel det der. Som kjent blir tunge sykler lite brukt fordi de er pyton å sykle på. Ingen vits å være gjerrig når det kommer til sykkel. Kjøpte sykkel til dama i sommer, testvinner av damesykkeler. Utrolig mye sykkelglede til den prisen(ja man må faktisk opp i den prisen, men er det ikke dama di det gjelder da?) Les om testvinneren her. http://www.g-sport.no/gs/templates/Artikkel.aspx?id=8534

Det fine med denne sykkelen er vekten, stivheten i ramma og at den er svært lett å sykle på. At den har låsbar framdemper er og et stort pluss. Den er og like god til by som terreng. I tilegg til at syklene på Biltema er tunge, er rammene myke som smør, noe som gjør at man bruker mye krefter til å bøye ramma som istedet kunne blitt overført til bakhjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes også 16 kg hørtes litt mye ut. Har ikke kjøpt sykkel enda.

Den linken der fungerte ikke. Var det en av disse? http://www.g-sport.no/gs/templates/Produktkategori.aspx?id=8104

Oslo sportslager hadde veldig lite. Har selv en Everest Discovery jeg er veldig fornøyd med! Jeg betalte 3000,- på høstsalg i fjor. Tenkte på en damemodell nå, men selv på det store lagersalget for noen dager siden kunne de ikke selge en slik for under 4000, altså ikke satt ned en krone. Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.