Populært innlegg Tom B Skrevet 25. januar 2019 Populært innlegg Skrevet 25. januar 2019 Har altid med meg en Stor smartstore plastkasse med meg på vintertur, Fine å pakke i også flotte til å bruke som bord! Har hatt Primus stånede på denne, men har gått å fundert på å videre utvikle denne... Så etter 2 Dager i Boden er resultatet klart, Må si meg meget fornøyd, god plass til primus og kjeller på Kryssfinerplata som er limt fast i plastkassa, Ikke den beste finish på prosjektet men planen er å gjøre samme løsninger på Zarges Kasse, da plast og streng kulde over lang tid ikke altid er forenlig. 12 Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Så bra ut for vinterbruk! Hvordan har du festet flasken? Er litt vanskelig å se på bildet, men ser ut som festet kan henges på og tas av. Siter
Tom B Skrevet 26. januar 2019 Forfatter Skrevet 26. januar 2019 10 timer siden, Jan Erik Hansen skrev: Så bra ut for vinterbruk! Hvordan har du festet flasken? Er litt vanskelig å se på bildet, men ser ut som festet kan henges på og tas av. Ja blir bra det her! Flasken er festet inne to halvmåner av nylon, det er festet stropper inne i halvmånene . 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.