Dette er et populært innlegg +Tom B 396 Skrevet 25. januar 2019 Dette er et populært innlegg Del Skrevet 25. januar 2019 Har altid med meg en Stor smartstore plastkasse med meg på vintertur, Fine å pakke i også flotte til å bruke som bord! Har hatt Primus stånede på denne, men har gått å fundert på å videre utvikle denne... Så etter 2 Dager i Boden er resultatet klart, Må si meg meget fornøyd, god plass til primus og kjeller på Kryssfinerplata som er limt fast i plastkassa, Ikke den beste finish på prosjektet men planen er å gjøre samme løsninger på Zarges Kasse, da plast og streng kulde over lang tid ikke altid er forenlig. Bendikb, Marius Engelsen, tubbs og 9 andre reagerte på dette 12 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Kjetil E. 328 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Dette så jo ikke dumt ut.. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Jan Erik Hansen 2 511 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Så bra ut for vinterbruk! Hvordan har du festet flasken? Er litt vanskelig å se på bildet, men ser ut som festet kan henges på og tas av. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Tom B 396 Skrevet 26. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2019 10 timer siden, Jan Erik Hansen skrev: Så bra ut for vinterbruk! Hvordan har du festet flasken? Er litt vanskelig å se på bildet, men ser ut som festet kan henges på og tas av. Ja blir bra det her! Flasken er festet inne to halvmåner av nylon, det er festet stropper inne i halvmånene . Jan Erik Hansen reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.