+Memento mori Skrevet 28. august 2018 Skrevet 28. august 2018 Har også ønsket meg denne til jul!☃️ 4 Siter
+ost Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 Har akkurat fått denne i posten, kunne ikke vente til jul! Ser utrolig bra ut - nå kan høstmørket bare komme! 2 Siter
+Walle Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 @Manepe er rask med å sende ihvertfall 👍 Denne kom allerede i dag: Men den må vente til jeg kommer tilbake fra jobb om en liten måned, passer vel bra med at det blir mørkere litt tidligere på kvelden 😊 Siter
Kjell Iver Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 Spennende prosjekt. Det aller første prosjektet til Marius startet faktisk her på fjellforum et par bøker siden.. 1 Siter
steingrd Skrevet 30. august 2018 Skrevet 30. august 2018 Fikk boka i posten i går jeg også, @Manepe er lynrask Gleder meg til å lese den, men håper den ikke avslører enkelte av de hemmelige hyttene jeg pleier å frekventere i Østmarka... En kjapp titt i dag tidlig og jeg kunne hvertfall ikke se mitt favoritt-krypinn, og det er bra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.