asse22 Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 Hei Noen som har noen tips til et bra mellomlegg for et par kortfeller? Papiret til Åsnes henger bare igjen på fellen når jeg drar det av. Asse Siter
+Memento mori Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 Jeg bruker bare litt tykk byggeplast, som jeg har laget noen passe breie striper av. Siter
+Espen Ørud Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 Fellene legger jeg lim mot lim når de ikke er i bruk. Enkelt greit og involverer ingen andre materialer enn de du faktisk trenger... 1 Siter
Omnilite Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har også fellene lim mot lim, det fungerer strålende. Er også mye enklere om de skal av/på når jeg er på tur. Husk å tørke fellene etter bruk. Tar du de av underveis på tur, putt de i lommen og ikke i sekken, da varmes de opp litt og limet sitter bedre om de skal på igjen. Siter
+Memento mori Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, Espen Ørud skrev: Fellene legger jeg lim mot lim 43 minutter siden, Omnilite skrev: Jeg har også fellene lim mot lim Jeg opplever at lim mot lim sitter så hardt sammen at jeg omtrent ikke er sterk nok til å de fra hverandre igjen. Har orginal lim på begge. Jo kalder, jo Harder sitter det. Siter
Omnilite Skrevet 24. mars 2018 Skrevet 24. mars 2018 10 minutter siden, Memento mori skrev: Jeg opplever at lim mot lim sitter så hardt sammen at jeg omtrent ikke er sterk nok til å de fra hverandre igjen. Har orginal lim på begge. Jo kalder, jo Harder sitter det. De fellene jeg desidert har brukt mest er 45mm mohair, dernest 35mm syntet og 60mm mohair. Alle er 2-4 år gamle (har ikke prøvd de nye grå). Synes ikke de har sittet så hardt at jeg har hatt problemer å få de fra hverandre. Limer alltid lik ende mot lik ende. Når jeg skal ha de fra hverandre drar jeg fra enden med fellelåsen, der er det bedre tak. Drar litt, tar nytt grep og drar videre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.