Daniel1987 Skrevet 18. mars 2018 Skrevet 18. mars 2018 Hei. Vi planlegger en overnattingstur på ringebufjellet eller venabygdsfjellet i påsken. Planen er å gå ca 1 mil å finne en fin teltplass. Blir 2 voksne og en gutt på 7 år. Samt 2 trekkhunder. Siter
fjellrypa Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 (endret) Hvor har dere tenkt å starte turen? Med alt pikkpakket vil jeg tro dere kjører bil, og det er jo flere steder å kjøre opp fra dalen. Hvis dere skal ligge ute på fjellet, er det jo åpent og fint stort sett overalt. Men kanskje det er spennende å gå til flyvraket på Ringebufjellet (her ser du kart: https://www.ut.no/tur/2.8559/)? Vil tror det er synlig også når det er snø. Jeg var der i høst, vi parkerte nedenfor Jammerdalsbu. Veien (fv 385) er vinterstengt, jeg vet ikke når den åpner, det finner du på nettet. Mulig P er Måsåplassen. Men det er som sagt mange muligheter, avhengig av startsted. Endret 19. mars 2018 av fjellrypa Siter
Daniel1987 Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Skrevet 19. mars 2018 Ja vi kjører bil oppover. Hvor er det fint å starte i fra? Har ikke vært så mye på de fjella, så veit ikke hvor man bør starte i fra Siter
+virrma Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Som nevnt over er det fint å starte fra Måsåplassen. Firdavegen er brøytet rett forbi der, og det er fint å sette bilen der. Siter
+rayun Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Måsåplassen langs Friisvegen er nevnt, eller fra Spidsbergseter langs fv.27 Rondevegen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.