GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Sikkert jeg som er litt treig og gjerrig her - men hva vil en slik kjÞpeskjerm gi av merverdi i forhold til alu fra en engangsgrill/tilsvarende som er klipt til? 

Skrevet

Jeg har denne og bruker den ikke veldig ofte. Den er som flere har kommentert ganske lav. De gangene jeg bruker den er som ekstra vindbeskyttelse til 111Žen og da settes den oppi kassa og blir da hÞy nok. De andre gangene er det til lavtbyggende slangebrennere. Til toppmontert gassbrenner syns jeg den blir for lav. Til mine "lettpakker" turer bruker jeg vanlig alufolie brettet 3 ganger. PÄ alle mange mÄter en mye bedre lÞsning, sÊrlig transportmessig.

Skrevet
2 minutes ago, rayun said:

Den er som flere har kommentert ganske lav.
De gangene jeg bruker den er som ekstra vindbeskyttelse til 111ÂŽen
og da settes den oppi kassa og blir da hĂžy nok.
De andre gangene er det til lavtbyggende slangebrennere.

Det er det jeg har.
FÄr vel lete frem tommestokken og mÄle i vei, ja.
SÄ lenge den nÄr opp til panna er jeg fornÞyd.

Skrevet

Flyr ikke avgÄrde ved fÞrste vindpust....
Disse har jeg flere av, en til hvert kokesett jeg eier. Solide saker med innebygd forankring. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.