marihøna Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Eg har ein eldre variant av Trangia-multifuelbrennaren (trur det er ein Optimus Nova?). Den vart kjøpt som ein Trangia-multifuelbrennar, altså utan bein. Etter at eg kjøpte gassbrennar til Trangia har multifuelsaken nesten ikkje vore i bruk, men innimellom tenkjer eg at det hadde vore kjekt med to brennarar når det skal lagast mat til fleire. Er det mogleg å få tak i bein (og evt. andre delar som trengs) slik at denne Trangia-tilpassa brennaren kan gjerast sjølvståande og nyttast utan Trangia-settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Du kan vurdere et Trangia Triangle, http://www.outnorth.no/trangia/triangle?gclid=CNObw4vG2M4CFYTPcgodcuAE-g Endret 23. august 2016 av Kjellis 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihøna Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Den hadde eg ikkje tenkt på, supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Har en omnifuel tilpasset Trangia. Men skal den flyttes over til sine originale bein, går primerpaden normalt i stykker. Fant denne tråden, oj - jeg har jo alt i hus. Måtte kappe ut litt med vinkelsliper for å få den til å passe med mitt oppsett. Mange har Trangia stormkjøkken men syns den blir for stor hvis det bare skal kokes litt kaffe, da passer denne fint. Kan brukes med rødspritbrenneren eller gassbrenner. Pakkes flatt og veier ca 100 gram. Kjøpte min rimelig på finn. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.