Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av vintersovepose til barn/voksen


Anbefalte innlegg

Annonse

I snøhule blir det jo ikke særlig kaldt, men i en lavvo uten fyring blir temperaturen som utendørs. Da spørs det hvor og når dere skal på tur. Hvor kaldt regner du med å være ute? -10? -20? -30?

Lavoturene er i november, februar og mars. Kan vel bli minus 15 i fjellene her tenker eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Junior på 5år fikk isbjørn sovepose (til julegave) lengde til 135 cm kostet 1800 kr inkl frakt den er til -22 tok plass (har ikke fått sjekke størelse da vi reiste rett på hytta etrer julaften) dem lager ut fra bestilling. Kanskje et alternativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammut Tyin EXP Winter eller Mammut Tyin EXP 5-sesason i 180cm. Begge fyller mye av ryggsekken. Jeg har Tyin EXP 5-Season, som jeg liker svært godt. Den er stor og ganske tung, men tekniske detaljer og hette-konstruksjonen er meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.