Gå til innhold
  • Bli medlem

nybegynner telemarkski...


jarle

Anbefalte innlegg

hei! titta litt på det som var å finne om emnet her,,, men fann ikkje så mykje som passa mine tankar,,, har eit par scarpa t4, og har kjørt litt på dei og fischer e109... men vil gjerne rykke opp ein divisjon på ski...

bruksområdet vil vere toppturar, om kanskje ikkje dei mest ekstreme i første omgang, og sikkert ein del kjøring i alpinbakkar, for treninga sin del...

såg på ski frå dynastar, fischer og völkl idag, og meir kjem i butikken etterkvart, kjekt å høyre litt kva de meiner og... er verkeleg problema med rottefella så ille som selgaren sa?? (25% reklamasjon?)

tenkte å bruke maks 5-6000, helst vil jo ein student bruke litt mindre,,,

tips?? evt har du eit par pent brukte ski ståande?

fysikk: 181cm, <70kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann!

Viktig å hugse på at når du rykker en divisjon opp i ski så kan scarpa t4 skoa bli litt mjuke/lave. Ivertfall merker eg det godt dei gangene eg har kjørt med T4 skoa isteden for T2 skoa på litt større ski. Men det funker greitt så lenge ein tar det litt med "ro".

Har kjørt med Rottefella Riva II, Chili, og Cobra. Aldri hatt problem med mine bindinger.

Veit ikkje om Dynastar Legent 3800 er eit godt kjøp eller ikkje, men det ser ut som ein fin ski.

Oslo Sportslager har også ein del tilbud,

f.eks

http://oslosportslager.no/product/2693/2729/341772/Dynastar_6200_telemarkski___Rottefella_Cobra.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.