Populært innlegg Balle Skrevet 12. desember 2013 Populært innlegg Skrevet 12. desember 2013 -En alaska husky (AH) er alltid glad for å se deg om morgenen. -En AH kan brukes til å varme beina på i teltet. -En AH starter nesten uansett hvor kaldt det er. -En AH går aldri tom for bensin. -En AH har ikke variatorreim som kan ryke. -En AH slipper ikke ut eksos. -Du trenger ikke skifte olje på en AH. -Hvis en AH går seg fast, er det bare å løfte den inn på fast grunn. -Du kan skaffe "drivstoff" til en AH underveis på turen.(Kjøtt og fisk) -Når en AH blir for gammel til å trekke og bære, kan den likevel være med på tur i flere år. 13 Siter
Ulvemor Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Helt herlig Du glemte å nevne prisfordelen, Balle! Man får jo et helt kobbel med trivelige AH`er for prisen av en brukt, sur og dårlig SS 1 Siter
nyh Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Helt herlig Du glemte å nevne prisfordelen, Balle! Man får jo et helt kobbel med trivelige AH`er for prisen av en brukt, sur og dårlig SS Tja,du får en bra scooter for prisen på et kobbel med huskyer om det ikke er bastarder da.Min NEG krever mer stell og tilsyn enn min til årskomne scooter.Scootern kan jeg fint la være alene,men hunden må ha mat og lufting hver dag. Siter
tronn Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er rimelig sikker på at en AH slipper ut eksos, på lik linje med eiern Edit: Og det uten katalysator! Fysj og fy! 1 Siter
Balle Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Skrevet 12. desember 2013 Jeg er rimelig sikker på at en AH slipper ut eksos, på lik linje med eiern Edit: Og det uten katalysator! Fysj og fy! Hehe. Man unngår mesteparten ved bruk av riktig fòr, til dyret altså. Når det gjelder eieren, er det nok verre 1 Siter
elgen Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 HO HO HO i disse juletider! Enig, men litt selolje må jo på og det kommer en del avgassinger og sotavleiringer. Derfor har jeg AH. Hilsen Elgen Siter
Balle Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Skrevet 12. desember 2013 Tja,du får en bra scooter for prisen på et kobbel med huskyer om det ikke er bastarder da.Min NEG krever mer stell og tilsyn enn min til årskomne scooter.Scootern kan jeg fint la være alene,men hunden må ha mat og lufting hver dag. Alle alaska huskier er bastarder... Siter
nyh Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Alle alaska huskier er bastarder... Det ryker vel noen lapper uansett til kjøp / veterinær og for ila året. Siter
Patch Skrevet 22. desember 2013 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor sette prislapp på detta?? Hobbyer skal koste, ferdig med det. Det er ikke så dyrt. Siter
Dag G - Evje Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 En AH kan brukes som vaktbikkje. Snøskooteren står der dum som en idiot når isbjørnen kommer.. 1 Siter
Gumitotten Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 hei og ha med seg en ah på scooter er heller ikke dumt, fyren på bildet var hyggelig selskap og varslet dårlig is har du flere berger de også scooteren ved fast kjøring og havari en kamerat brukte ett oppsett med skidoo tundra(liten og lett scooter)med en tung slodd bak og 16 AH foran, hundetrening og løype preparering i ett ikke og sto han fast heller. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.