Gå til innhold
  • Bli medlem

Advarsel: Sutretråd


Humle

Anbefalte innlegg

Vell, vel, så var ett halvår med oppbygging av formen til man var kommet seg såpass at man faktisk vurderte å finne fram skiene når snøen kom....vel den kom i dag. Og jeg rekker vel muligens å ha dem på meg en gang, får jeg legges inn til min 4. tarmoperasjon siden 2008.

Skal spare dere for detaljene men har fått skjært vekk litt involler pga Morbus Chrons. Og nå er problemet tilbake...så da blir nok vinteren å gå med til rekonvalesens, og kommer meg neppe i særlig aktivitet før utpå våren en gang. kommer ikke til å få lov å løfte en handlepose engang på flere måneder....

Lyspuktet er at jeg ikke rakk å spandere tusenlapper på oppdatering av soveposer og anna vinterutstyr som sårt trenges før man er klar til å leke Lars Monsen ute i vinternatta....det får jeg ta til neste vinter.

Sutring ferdig,ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nok bra, og har noen små prosjekt på gang. Skal blant anna lage meg ei hengekøye. Har ei natt her i høst i en, og jeg kommer aldri mer til å legge meg på bakken på et liggeunderlag for å sove.

Farvel til stein, røtter, tunge telt og alt det der. Hengekøy og tarp for meg. Det var nemlig første gang jeg har ligget behagelig og ikke våknet ørten ganger utendørs....

Har alt laget opphengssystemet ferdig. Men han som skulle sende meg fallsjermstoff til selve hengekøya fikk det retur fordi han hadde glemt tollklareringslappen på pakken....

(kommer fra England)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Håper operasjon og rekonvalesens går bra, og at du er på beina igjen til våren. Skjønner veeeldig godt frustrasjonen over en kropp som ikke funker som normalt og hindrer et aktivt friluftsliv! Og sutring er lov. Bare ikke hele tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.