Gå til innhold
  • Bli medlem

Årets tykke dunjakker, anbefaling?


SuperTed

Anbefalte innlegg

Annonse

.../ Såg bra ut den der, men tenkte meg egentlig en prisklasse under 3000. Expedition jakker får man nok ikke til den prisen.

Hagløfsjakka ser bra ut iflg. spesifikasjonene, cuin, vekt o.s.v. Lengden ser bra ut dersom det er et kriterie du legger vekt på.

Jakka koster jo 4.000 kr. og i den prisklassen vil jeg påstå du får mer dunjakke til seriøs turbruk i en Mountain Equipment Annapurna.

Da vil du få doble klaffer langstetter glidelås, nok av lommer, opplegg for drikkesystem fra innerlomme, elastiskte innersømmer som forhindrer luftbroer samt annet.

Det ligger bl.a. en annonse på en her på FF, vet ikke om du har sett den og om det evt. er din størrelse?:

http://www.fjellforu...nnapurna-str-l/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for god feedback fra alle her. Var innom sportslageret i dag. Røyk på en Annapurna gitt.. Løsningene var gode på den, meget bra! 675 cuin 95/5 dun kan jeg absolutt leve med. Mye polstring på rygg og i hetta. Ekstra klaff i nakken. Virker meget god, hadde bare medium igjen desverre, så håper jeg får en skalljakke under den om nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.