vide vidde Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 hei, vi er et lite jaktlag på tre mann(muligens fire) som har fått elgjakt i dividalen i indre troms, vi skulle gjerne vært flere da vallet er relativt stort, (ca 35 km2 ) og kunne ha bruk for en jeger til eller kansje to. vi søker etter en jeger helst med noe erfaring fra elgjakt, og har du jakthund ville være helt uberbra. vi er et relativt ungt jaktlag, (20, 24,40, og 30 år), men omgjengelige og blide, og åpne for folk i alle aldre. du bør ha evne til å tåle til tider eksessiv sjitprat rundt bålet og ellers være positiv å lett og forholde seg til. høres dette ut som noe for deg? send pm Quote
vide vidde Posted September 4, 2011 Author Posted September 4, 2011 vi har også bruk for ''drivere/spottere'' og dette krever ikke erfaring eller jegerprøve, så hvis du kunne tenke deg en dag eller to(eller mer) som driver er dette også høyaktuelt. Quote
EinarW Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 Høres interessant ut, men kanskje litt for langt unna... ew Quote
vide vidde Posted September 4, 2011 Author Posted September 4, 2011 det er det du som bestemmer, vi har flyplass her og. Quote
TormodiFuruskogen Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 Hvilke datoa e det snakk om? E det langt oppi Dividalen valdet ligg? Quote
vide vidde Posted September 4, 2011 Author Posted September 4, 2011 fra den 25.sept og til vi har felt kvota eller til 31.okt vallet ligg i devdis. ca midt i dalen. Quote
strebus85 Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 jamennfaenda, Videvidde! Det hadde vært noe for meg! Ved devdis er det bra, da slipper dere å bære dere ihjel. Først kommer IKEA, så flyr plutselig Norwegian til Torp og nå dette. Kanskje høre makter (Hausberg?) vil at jeg skal flytte nordover igjen? Quote
vide vidde Posted September 5, 2011 Author Posted September 5, 2011 det må du jo fatte at det å flytte sørover kan jo aldri gå bra, Quote
vide vidde Posted September 10, 2011 Author Posted September 10, 2011 vi har forøvrig mulighet til å felle bjørn også. Quote
Joker Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 Hadde vært moro å vært med på, men jeg er desverre dårlig tell å bære sekk eller gå i terrenget for øyeblikket. Kanskje jeg bare kan sitte rundt bålet og drikke kaffe. Quote
strebus85 Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 vi har forøvrig mulighet til å felle bjørn også. satan! Quote
Veidemannsblod Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 Skulle veldig gjerne meldt min interesse for dette, hadde det ikke vært for at jeg er med på et jaktlag utenfor Tromsø. Høres ut som et fantastisk fint område og et flott 'fremadstormende' jaktlag. Hilsen ung 30-åring Quote
Recommended Posts