Jump to content

Kunne DU tenkt deg å være med på elgjakt i dividalen i troms?

Recommended Posts

Posted

hei, vi er et lite jaktlag på tre mann(muligens fire) som har fått elgjakt i dividalen i indre troms, vi skulle gjerne vært flere da vallet er relativt stort, (ca 35 km2 ) og kunne ha bruk for en jeger til eller kansje to.

vi søker etter en jeger helst med noe erfaring fra elgjakt, og har du jakthund ville være helt uberbra.

vi er et relativt ungt jaktlag, (20, 24,40, og 30 år), men omgjengelige og blide, og åpne for folk i alle aldre.

du bør ha evne til å tåle til tider eksessiv sjitprat rundt bålet og ellers være positiv å lett og forholde seg til.

høres dette ut som noe for deg? send pm :):D

Annonse
Posted

vi har også bruk for ''drivere/spottere'' og dette krever ikke erfaring eller jegerprøve, så hvis du kunne tenke deg en dag eller to(eller mer) som driver er dette også høyaktuelt. :)

Posted

jamennfaenda, Videvidde! Det hadde vært noe for meg!

Ved devdis er det bra, da slipper dere å bære dere ihjel.

Først kommer IKEA, så flyr plutselig Norwegian til Torp og nå dette. Kanskje høre makter (Hausberg?) vil at jeg skal flytte nordover igjen?

Posted

Hadde vært moro å vært med på, men jeg er desverre dårlig tell å bære sekk eller gå i terrenget for øyeblikket. Kanskje jeg bare kan sitte rundt bålet og drikke kaffe. :-)

• 2 weeks later...
Posted

Skulle veldig gjerne meldt min interesse for dette, hadde det ikke vært for at jeg er med på et jaktlag utenfor Tromsø. Høres ut som et fantastisk fint område og et flott 'fremadstormende' jaktlag. Hilsen ung 30-åring :)