Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur ved fiskevann i Nordmarka


JonasLie

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat flyttet til Oslo og ser fram til mange fine turer i Nordmarka med telt, fiskestang og bikkja. Men nå som jeg er helt grønn på hvor det er fint å dra i Nordmarka, så hadde det vært fint med noen tips. Ser for meg at 2 netters turer er mest aktuelt. Jeg har hørt at det er mye fint ved Øyungene og disse "ungene." Jeg vil helst gå der det er minst mulig sjangs at jeg får naboer ved teltet, selv om det å treffe noen på min vei er bare koselig.

Det skal sies at jeg ikke har saumfart forumet for svar, og valgte den late måten å søke informasjon på; spørre :)

Håper på mange fine tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor sommer var jeg en god del inne ved og rundt øyungen. I helgene er det definitivt mye folk der. I ukedagene kan man være helt alene(kommer helt an på hvor ved vannet du camper). Har ikke fått noe særlig med fisk der,men det kan like godt være at mine fiskekunnskaper ligger godt under middels. Utenom det er Øyungen kjempefint!

Nå har jeg flyttet og bor rett ved Østmarka,så telturer i marka ender nok der i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.