Gå til innhold
  • Bli medlem

forslag til ny snelle til ei 3-14 grams stang


skoging

Anbefalte innlegg

eg har kjøpt me ei haspel stang til fjell fiske å de vart ei shimano beastmaster bx stc 8-9 fot stang ei 5 delt stang i vekt 3-14 gram men er litt usikker på kva snelle eg skal kjøpe til denne stanga er det nokon som har noko å anbefale ? pristakk er sett til ca 1000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg har også en, ja faktisk to shimano Beastmaster stenger. En BX S.T.C. 180/210Log en Bx S.T.C 240/270 L, og da de ble kjøpt valgte jeg bort Shimanosnellen på grunn av prisen. Det ble Mitchell Avocet II G500ULF til ordinærpris kr. 799,-. Jeg fikk den for kr. 400,- og da ble prisen avgjørende.

Jeg har også en Shakespeare Medalist 2021-030 som nå er mellom 10 og 15 år gammel og en Shakespeare 2400 som nettop har passert 30 år og som fremdeles er i topp stand. Det sier kanskje litt om kvaliteten på disse snellene. (Eller kanskje min evne til å passe på utstyret mitt.) ;)

Shimano sine sneller topper stort sett alle tester og du vil helt sikkert bli fornøyd med en shimanosnelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.