Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny jakke?


REs

Anbefalte innlegg

Min sønn har begynt å låne mine klær, nermere bestemt min Bergans dermizax jakke. Jeg har to, men likevel synes jeg at han godt kan bruke sine egne klær. Enig?

Kanskje litt min egen feil siden jeg lot ham få låne den en gang i sommer når vi var på tur til Galdhøpiggen.

Dette har jeg fortalt ham og selvfølgelig svarer han bare at han bare er "snart 16 år" og at det jo er jeg som må holde ham med klær.

"Denne jakken var veldig god, og du har jo to."

OK, da får det bli ny jakke til sønnen.

Han kommer til å bruke den like mye på skolen som i fjellet, kanskje mer på skolen, og jeg tenkte å kjøpe en sort Bergans jakke som heter "Sekken Jacket".

http://www.bergans.no/sider/start_produkter.asp

Er det noen som har prøvd eller har kjenskap til denne jakken og kanskje har en mening om den?

Har vert rundt i butikkene og spurt, men ingen har den inne. Det hadde jo vert greit å se den og kjenne litt på stoffet før jeg bestemte meg.

Har funnet den hos Komplettfritid.no til en akseptabel pris. Dette virker som en seriøs nettbutikk, eller har noen erfart noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til informasjon:

Bestemte meg for å bestille jakken hos komplettfritid.no Virker som en seriøs butikk.

Veiledende pris Berganskatalog kr. 2900,-

Pris komplett fritid kr. 2610,- og ingen frakttillegg.

Meldte meg inn som kunde i dag kl. 12:58

Fikk bekreftelse på min bestilling kl. 13:14

Og tro det eller ei.

Bekreftelse på at ordren er sendt + sporingsnummer kom kl. 13:23.

Raskt ekspedert spør du meg!

http://komplettfritid.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, posten klarte jobben. Jakken ankom i dag, men desverre med feil innhold.

Tok kontakt med komplettfritid.no på mail, og noen minutter senere ringte mobilen min.

Komplettfritid tilbyr seg å sende en ny jakke plus en returblankett. (Selvfølgelig hvis jakken fremdeles er på lager.) DVS. de dekker returportoen for den som var feil.

Kjempeservice spør du meg. Ingen problem å handle her hvis dette er vanlig praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.