Gå til innhold
  • Bli medlem

Pelskant på jakke


ryback

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en jakke på Finn til skibruk og ønsket meg en pelskant til denne da det er noe som gir god lunhet når det blåser som verst. Man får kjøpt pelskant men samboeren har en gammel kåpe nedarvet fra oldemor som har en avtagbar pelskrage av ulv(?)

Av motepolitiske hensyn har hun ikke gått med pelskragen på mange år og hun sa jeg kunne få den til å feste på hetta mi.

Jeg kjøpte inn trykknapper, fant frem nål og tråd og skred til verket.

Pelsen er litt for lang, men jeg antar at samboeren ville satt foten ned om jeg begynte å klippe i det 100 år gamle arvegodset. Resultatet er at jeg må være litt påpasselig når jeg drar igjen glidelåsen på jakka så ikke pelsen setter seg fast.

Det er som å kikke gjennom et rør, men det er jo også noe av poenget - røret altså.

 

 

IMG_2609.jpeg

IMG_2610.jpeg

IMG_2592.jpeg

IMG_2591.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.