Gå til innhold
  • Bli medlem

Topp som overrasket (Hundesteinsegge)


morten

Anbefalte innlegg

Annonse
Hvorfor omtaler du denne turen som en plikttur?

"Plikt" i gåseøyne fordi jeg "samler" på topper i Valdres ;)

Åge: Det er lite snø, men stedvis veldig bra skiføre. Hvis man unngår steinrøyser som ligger litt i le, går det i grunnen greit. Tomashelleren fra hvor? Det er ikke noe problem å ta seg en tur. Regn med en ripe eller ti i skia riktignok. (Jeg har fått meg et tosifret antall skiturer i fjellet denne sesongen, det går i grunnen kjempefint overalt, men pussig nok møter man lite folk :D )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke bruke "gåbortskia" mine, Morten. :D Vi tenker vel å gå fra Tyin, vil jeg tro, og sannsynligvis rundt Steinbusjøen på vest- og nordsida. Det kan jo også være aktuelt og gå opp til Johnsgårdstølen og følge vegen til høyre innover derfra, nord for Nordlandstjernet og østover mot Thomashelleren. Vi får se det an litt, avhengig av kulde og snø. Gleder meg , uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.