Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem betaler frakt ved vurdering av reklamasjon ?


kenny28

Anbefalte innlegg

Jeg har to par Crispi Besseggen sko som er kjøpt hos Oslo sportslager(via nettbutikk). Har hatt dem i litt over halvt år og begge parene løsner i sømmene(fremme over tærne).

Jeg sendte bilde til dem men de ville jeg skulle sende skoene til dem for vurdering av reklamasjon/garanti.

Jeg lurer litt på hvem som bør betale for denne frakten ? Meg eller Oslo sportslager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Dette er betingelsene/rettighetene du godtok ved å handle på Oslo Sportslager.

Står beskrevet her:

http://www.oslosportslager.no/reklamasjon.aspx

Du kan, dersom reklamasjonen blir tatt til følge, få refundert kostnader utover varens pris (frakt o.s.v). Men dette vil du i så fall få etterbetalt.

Du må derfor i første hånd legge ut for frakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også Crispi Besseggen for et halvt år siden. Der har også sømmen gått framme i tåa. Det er ikke hull eller noe som er løst ennå, men jeg er litt bekymret for at det skal bli. Nå vet jeg at det er flere som har samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg kjøpte også Crispi Besseggen for et halvt år siden. Der har også sømmen gått framme i tåa. Det er ikke hull eller noe som er løst ennå, men jeg er litt bekymret for at det skal bli. Nå vet jeg at det er flere som har samme problem.

Fikk nettopp svar på at mine Crispi var ett reklamsjonstilfelle.

Mine "gamle" crispi var hele over tåen, men disse nye crispi lå ligger det en lappe/søm over tåa(det var denne som løsnet).

Ser for meg at den "gamle" løsningen er bedre enn den nye.

Hvor kjøpte du dine sko ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.