kenny28 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har to par Crispi Besseggen sko som er kjøpt hos Oslo sportslager(via nettbutikk). Har hatt dem i litt over halvt år og begge parene løsner i sømmene(fremme over tærne). Jeg sendte bilde til dem men de ville jeg skulle sende skoene til dem for vurdering av reklamasjon/garanti. Jeg lurer litt på hvem som bør betale for denne frakten ? Meg eller Oslo sportslager ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er sikkert du som må betale frakt.........desverre! Hvis du ikke greier å overtale dem du kjøpte dem fra til både å betale frakt og erstatte kjøpet med nye sko eller pengene tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenny28 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Finnes det ikke lover og regler for slikt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei. Dette er betingelsene/rettighetene du godtok ved å handle på Oslo Sportslager. Står beskrevet her: http://www.oslosportslager.no/reklamasjon.aspx Du kan, dersom reklamasjonen blir tatt til følge, få refundert kostnader utover varens pris (frakt o.s.v). Men dette vil du i så fall få etterbetalt. Du må derfor i første hånd legge ut for frakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenny28 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Ok. Takk for Info/svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siroho Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg kjøpte også Crispi Besseggen for et halvt år siden. Der har også sømmen gått framme i tåa. Det er ikke hull eller noe som er løst ennå, men jeg er litt bekymret for at det skal bli. Nå vet jeg at det er flere som har samme problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du må ofte regne med å koste frakt minst en vei. Dette er en av ulempene ved å ikke handle lokalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenny28 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg kjøpte også Crispi Besseggen for et halvt år siden. Der har også sømmen gått framme i tåa. Det er ikke hull eller noe som er løst ennå, men jeg er litt bekymret for at det skal bli. Nå vet jeg at det er flere som har samme problem. Fikk nettopp svar på at mine Crispi var ett reklamsjonstilfelle. Mine "gamle" crispi var hele over tåen, men disse nye crispi lå ligger det en lappe/søm over tåa(det var denne som løsnet). Ser for meg at den "gamle" løsningen er bedre enn den nye. Hvor kjøpte du dine sko ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.