Gå til innhold
  • Bli medlem

Brede ben/tendenser til plattfot - anbefaling av fjellski og sko


MatsHJ

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har jeg hatt det samme paret i snart 10 år og ønsket/behovet for nye sko er absolutt tilstede. Skal forhåpentligvis befinne meg nord for moralsirkelen i et halvt år til og om det er ønskelig i fra UNIS (universitetet i Svalbard) er jeg der i 10 måneder neste semester.

- Så da har dere en aning om hvordan bruksområdene vil være.

Jeg er i første omgang på utkikk etter 75mm, da min korte erfaring med BC ble svinkald (ødelagt i kulden - gåtur neste) og jeg har trivdes med 75mm og ser ingen grunn til å skifte ut det vinnende laget i denne omgang.

- Jeg har nesten allerede bestemt meg for denne bindingen "Voilë 3-pin cable" (http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=2218&cid=560

Er det noen her som "lider" av plattfothet og har funnet en løsning på dette? - eller har anbefalinger av sko og ski som kunne passe seg på lange slake turer?

- En fot vil naturligvis ikke være lik, plattfot eller ikke. Men, tenkte det kunne vært interessant å høre allikevel.

Studenten er for tiden under arbeid og gjør mye kjedelig arbeid for å få spandere på seg selv en ekstra januargave.

Håper dette ble oversiktlig nok for en som ikke er så forumvant ennå..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.