Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntett dunk/tønne


Byrypa

Anbefalte innlegg

Annonse

Noe her men ser ut som det er den prisen det ligger på.

http://www.striestrommer.no/butikk/index.php?cPath=16_36&osCsid=3dba6f255f15c6d2265c8267132ba5d4

Hva med ei 10litersbøtte med lokk. Malebøtter kjøpt hos fargehandel. Pølsetermos. Tuperware greier, Vantette bagger. Zip poser. Kjøpe noe mat som er pakket i plastspann for så å spise innholdet. Mange

muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen i familien som har en lignende beholder, den er kjempepraktisk. De oppbevarer matvarer i den, pålegg o og sånt. I og med at beholderen er hvit varmes den ikke opp av sola. Har nok tenkt på tupperware - men det er jo slettes ikke billig det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke være tuperware da og om du skulle bruke det så har du sikkert noe i skapet allerede.

Jeg ville ha satset på de spannene man får hos fargehandelen for å helle over maling fra store spann i. Gode lokk som sitter godt og koster en 10kr eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanntette pakkeposer. De tar mye mindre plass. Bare å ha litt luft i før man låser dem, så flyter de. Hvis det er litt skjøre ting oppi der, så hender det at jeg legger de tingene i en t-skjorte eller en sokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vanntette pakkposer, men når vi drar på kanotur har vi med oss litt skjøre ting som er utsatt for vann og ikke tåler å bli klemt noe særlig.

Har tenkt å ta meg en tur på apoteket og høre om de har hvite beholder med skrulokk å selge. Lurer på om jeg ikke har sett noe sånt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.