Jump to content

Recommended Posts

Annonse
Posted

Jeg kjøpte inn mitt på fredag. Gikk forbausende greit å få 100 kilo ned kjellertrappa alene, men blir nok verre å eventuelt få det opp igjen. Det skal jo egentlig boltes fast i betongen, men akkurat det kommer jeg ikke til å gjøre. Hvis noen klarer å bryte seg inn, ta seg ned i kjelleren og så bære ut våpenskapet, har de jammen fortjent det.

Posted
Noen som vet om noe billigere enn dette? Jeg vil helst bruke så lite penger som mulig på denne tvangen.

Alternativ 1:

1995,- fra Boligsikring AS (på finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21160202 )

Alternativ 2:

1950,- fra Bjørke Agentur (vårtilbud) (på finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21692041 )

Jeg har ikke klart å finne noe billigere som er FG :(

-Frikk

Hvis du klarer å få hagla di inn i alternativ 2 trenger den strengt tatt ikke oppbevres i skap.. :wink:

La også merke til at alt 1 har to luftgevær inni. 125 cm ytre mål kan kanskje bli litt knapt for å få inn rifla? Min mauser er f.eks. 119 cm, og med den døråpningen kan det bli knapt...

Jeg ville gått for et som er litt lenger, så får du plass til ei hylle med ammo osv over. Det har heller ikke plass til ammo i døra. Våpenskapet er også en bra safe for verdisaker.

Posted
Hvis du klarer å få hagla di inn i alternativ 2 trenger den strengt tatt ikke oppbevres i skap.. :wink:

Neida, har kun behov for å oppfylle lovkravet og vil ikke bruke ei krone mer enn nødvendig. Jeg skal nok fint klare å få inn forskjeftet fra hagla og et sluttstykke i begge alternativene. Jeg tror jeg tar det store. Tilbudet utløp visst idag skrev de på mail til meg.

-Frikk