Gå til innhold
  • Bli medlem

Sage vaier


torsteinvg

Anbefalte innlegg

Annonse

Flere som har testet denne, bl.a. som "overlevelsessag". Alle har konkludert med det samme: Ringene på endene detter av og selve vaieren er for kort for mye arbeid. I det heletatt et dårlig produkt, selv om jeg liker ideen! Får bare håpe at de klarer å ordne en sag basert på samme idè, men med myyyyye bedre kvalitet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mye tro på slike sager! Legg et par extra kroner og kjøp Buck sin foldesag.

http://www.xxl.no/villmarksliv/kniver-oekser/oekser-sag/buck-755-foldesag-9004417

Jeg kjøpte den for 1 1/2 år siden ca for 120 spenn på XXL. Ser den har steget litt. Den har gjort en fantastisk jobb, og den veier nada!

Slike foldesager er ekkle, og klumsete å sage med. + at de tar mer plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt de? Syns å huske at jeg så noe på magasinet en gang, er det samme? http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=358&prodid=1673 der har vi den, ja. Ser ihvertfall nogenlunde lik ut.

Ja det er den jeg har. Den pakka har meg to plasthåndtak med snor for å tre i enden på kjedet.

Opprinnelig var det meningen at man bare bruket pinner man fant ute i ringene i enden av kjedet(noe man selvfølgelig enda kan gjøre). Men mange laget pinner med tau som de hadde meg seg. Får man 10cm ekstra til kjedet og får utnyttet draget bedre. i tillegg gir det mindre slitasje i hender.

Ville anbefale å kjøpe den pakke inkl håndtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E du vittig? :lol: De tar null plass. Enkel å sage med! Skal du ha noe digert ned så får man heller ta med seg en øks!

Hehe, jeg for min del nøyer meg med lappkniven.. Den duger til det meste. :?: Men men, smaken er som baken; den er delt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.