Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken butikk(er) i Oslo har best utvalg av fjellsko/støvler?


Nella

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Oslo om et par uker, og har tenkt å finne meg et par gode fjellsko/støvler der. Er dog ikke så interessert i å farte hele byen rundt for å finne de perfekte skoene, så derfor lurer jeg på om noen kan gi meg et tips om hvor jeg bør gå. :D

Er fortrinnsvis interessert i en lærstøvel hvor bruksområdet er fra moderat til lette fjellturer (f.eks hytte-til-hytte, toppturer ovs) og maks oppakning tenker jeg vil være 15-20 kg.

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo Sportslager er å anbefale, ellers så er det nesten bare å dra innom de store "kjedene" rundt Oslo S, har vel mye av det samme utvalget (størrelsemessig)

eks:

Sport 1 Superstore (storgata, ved siden av g-sport storgata)

Super-G (Storgata... ja du skjønner :) )

Prima villmark har vel hatt et lite utvalg ( rett "ovenfor" OS, bare spør når du er innom)

XXL (starten av storgata, tror det er nr 2 elr noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel kanskje også i tillegg ta turen opp til Anton Skandinavisk i Bogstadveien, og Sportsnett i Roald Amundsensgate. Da skulle det meste være dekket

Kjedene (G-Sport, Intersport, XXL, Sport1 og Sportshuset), som det er nevnt, har "alltid" noen modeller på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.