Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig 3-sesongers telt


alexandr

Anbefalte innlegg

skal handle bryllupsgave til en god kompis som har ønsket seg turutstyr.. hadde håpet å kanskje finne et bra 3-sesongers telt for under 1000-lappen.. finnes det?

om telt ikke finnes, så tar jeg gjerne imot idéer om hva turutstyr man skal handle om budsjettet er en knapp tusing ;-)

alle tips mottas med takk!

Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, har kikka litt på det der, men er redd det blir litt lite? dette er ment som et 2personers-telt, og skal helst kunne tilby en viss grad av komfort for 2 relativt uerfarne turgåere..

Finns det noe alternativ? hvor dyrt må man eventuellt gå for å få noe bedre?

Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er bryllupsgave bør det være

-kvalitet

-noe begge kan bruke

-noe som er varig

Jeg forutsetter at han har vett på å gifte seg med ei som også har en viss friluftsinteresse. Hvis ikke, blir det kaffemaskin.

Telt, brenner, feite liggeunderlag, fiskerøykovn, gps, kamera, turbøker etc kan være passende gaver. Nesten uansett sliter du med å kommme under 1000kr. Kanskje greit å gå sammen med noen og spleise på noe skikkelig?

Husk at nygifte damer som skal være med på tur i de aller fleste tilfeller vil kreve minst 3-mannstelt...Og om litt tid, plass til en sneip eller to.

PS! Tips bruden om at han ønsker seg noe personlig turutstyr i morgengave. Selv fikk jeg en high-tec-dritdyr kamkile og den har jeg brukt mer enn alle glassbollene og krystallglassene tilsammen.

;-)

Lykke til! Ikke flørt med bruden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange gode forslag, men som du sier vanskelig å komme under tusenlappen.. enig i at det bør være kvalitet når man først handler..

skal høre litt med den lokale sjappa mi, de bruker gi meg gode priser så kanskje kan jeg finne noe som de kan gi meg bra med avslag på..

takk for alle svar!

Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.