Gå til innhold
  • Bli medlem

Brua til Rjukanfossen(Aust-Agder) åpnet igjen?


norpixx

Anbefalte innlegg

Det jeg lurte om er brua over elva åpnet igjen? Brua var jo stengt pga av flomskader på brua så hvis noen har peiling åssen det ser ut og kan skrive det her er jeg veldig takknemlig.

Skal ta turen om ikke så lenge om det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brua er desverre ikke bygd opp igjen. Nå er det ganske mye vann i elva, så tør ikke si om du kommer over.

Ved normal vannføring går det greit å vasse over. Jeg vasset til livet nede ved brua i sommer, men har hørt at det skulle være bedre å gå over litt lenger oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Hei alle sammen!

Dette blir min første post her på forumet.

Tenkte det kunne være på sin plass å få slått fast en gang for alle at ny bru ved Dale i Tovdal ER PÅ PLASS !!!

Jeg lurte svært på dette og tok en MC-tur dit for å sjekke selv den 21.6.2010.

Det står skrevet i betongen på den første (brua er i to deler, som før ...) at den er laget i 2009. Ut fra annet innlegg her må det menes at den ble ferdig sent høsten 2009.

Stor takk til dem som står bak realiseringen av den nye brua som gjør Årdalen tilgjengelig sørfra igjen!

Legger ved noen bilder tatt med kameraet på S75'en min.

God sommer!

post-8242-133474700774_thumb.jpg

post-8242-133474700785_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.