Gå til innhold
  • Bli medlem

Ved hvilken høyde trives du best?  

72 stemmer

1. 1. Ved hvilken høyde trives du best?

• Høyalpint
      20
    • Mellomalpint
      22
    • Lavalpint
      15
    • Subalpint
      6
    • Trives best i lavlandet
      4
    • Vet ikke
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt denne avstemningen.

Helt enig! Man blir fristet til en liten omskrivning av Kurt Olssons berømte spørsmål til Patric Sjöberg: Hvilken bredde trives du best på? :)

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt denne avstemningen.

For meg så er allt ved naturen vakkert enten man har den på avstand (les utsikt), eller med nasen i lyngen.

Om man er høyt eller lavt spiller ingen rolle. Her er det mangfoldet som er det helt store..

Per

Kättare!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har aldri delt inn naturen etter denne skalaen, men jeg trivest best over tregrensa uansett høyde. (Var det noen som nevnte "øpna landskap"?)

Skrevet

Mange som trives i høyalpin sone her, i stein og ur. Jeg tipper de samme syns det er en god følelse å igjen få mykere underlag under beina, etter en lang dag i brokete steinur :D

Skrevet
Mange som trives i høyalpin sone her, i stein og ur. Jeg tipper de samme syns det er en god følelse å igjen få mykere underlag under beina, etter en lang dag i brokete steinur :)

You bet! :D

Er ikke få ganger vi har kommet med et stille "åhhhh... endelig" når underlaget har blitt mykere igjen.

Skrevet

Eller for den saks skyld å ta en skikkelig pause i fjellduken (med mye god mat og drikke) mellom blokker som skjul. Der har jeg fått mange overraskelser i form av ørn, rype, rev, fjellvåk. Ja faktisk det meste fjellet har å by på :) Er ikke bare utsikten som gjør at jeg trives opp i høyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.