Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fenris


Lompa

Anbefalte innlegg

Annonse

Du kan få kjøpe skalljakka mi billig...

Den er helt grei - DERSOM det ikke er skikkelig drittvær. Du er gjennomvåt etter fire timers slagregn, kuling og minus tjue trenger gjennom glidelåsene som også blir vanskelig å betjene i disse temperaturene. Til vanlige turer er den helt ok. Jeg trodde ikke jeg gjorde noe annet enn å gå på vanlige turer, men så er det visst noe med været her i Troms og Finnmark.

Enkeltsøm og nylon/polyester istedenfor nylon/nylon gjør at jeg ikke tror dette er plaggene til å klatre mange taulengder med heller. Vær snille med de i kratt så skal de nok holde til en fin mengde turer i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da blir det ikke fenrisbuksa.. :?

Er heller ikke overvettes begeistret for glidelåser uten klaff over, men den virka bare så fin i butikken. Mye flex i stoffet, men det må vel nødvendigvis være sånn at stoff som er elastisk ikke kan være like tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.