Pizzabudet Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 100 Höjdare - Bo-i-bilen-mannen http://www.youtube.com/watch?v=48Huhl4Zvao Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Var jo nesten slik som Lars Monsen gjør det på vinterturene! Eneste at han forflytter seg litt mer og bor i telt da... tror nesten telt og sovepose er en smule mer komfortabelt enn en Amazon... Siter
steinur Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Veldig artig link, han klarte seg bra tross masete gjester, godgutt. (musikken America med Horse with no name) Siter
Pizzabudet Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Var jo nesten slik som Lars Monsen gjør det på vinterturene! Eneste at han forflytter seg litt mer og bor i telt da... tror nesten telt og sovepose er en smule mer komfortabelt enn en Amazon... Hehe ja enig i det. Å sove i bilen har jeg forsøkt, og det er ikke behagelig! Siter
Pizzabudet Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Veldig artig link, han klarte seg bra tross masete gjester, godgutt. (musikken America med Horse with no name) Han er nok ikke så veldig sosial av seg, så jeg synes også han greide seg bra. Her er en enstøing til. Ludde i Kojan: Siter
Nobody Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Pizzabudet har jo Monsen på hjernen.. (Kjenner han).. hehe Siter
500fjell Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hehe ja enig i det. Å sove i bilen har jeg forsøkt, og det er ikke behagelig! Uenig, sov i forsetet i tre uker i Nord-Norge. Har man en madrass i tillegg (noe jeg ikke hadde) vil det nok være enda bedre. Overnatting i bil er undervurdert, mye bedre enn i telt om man har basecamp ved bilen! Så slipper man å pakke sammen et telt og alt det styret. Dessuten, hvis en morder kommer om natta, er det bare å sette i nøklene og reise Sånn sett tryggere. Siter
Pizzabudet Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 3 uker i bilen? Hva slags bil var det? Sikkert andre biler som er bedre enn andre vil jeg tro. Siter
500fjell Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 3 uker i bilen? Hva slags bil var det? Sikkert andre biler som er bedre enn andre vil jeg tro. Hehe, sikkert andre biler som ikke egner seg til det bruket så bra. Jeg lå i en Volkswagen Passat 1996-modell Lå i passasjersetet, funker nok i førersetet også bare da er rattet litt i veien for bena. Helt konge å ligge der mens nattønsket på P1 går Siter
Mayhassen Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 100 Höjdare - Bo-i-bilen-mannen Haha!! Konge han fyren der da, noe av det mer sjeldne jeg har sett ja. Siter
Pizzabudet Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Ja en helt utrolig person. Ikke mange som kunne ha levd som han! Siter
Pizzabudet Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Veldig artig link, han klarte seg bra tross masete gjester, godgutt. (musikken America med Horse with no name) Takk http://www.youtube.com/watch?v=LDL02th72u4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.