Jonaslampeland 0 Skrevet Februar 25, 2014 Er det noen her som kan anbefalle gode klatre dokumentarer? Vil helst se dokumentarer fra klatring i vegger fremfor "gåturer" opp Everest.. Så en gang en om en som ville basehoppe fra et fjell hvor de måtte bygge en rampe langt inne i ødemarka for eks.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
haage 21 Skrevet Februar 25, 2014 Min favoritt er nok Asgard Jamming. Fem gærne belgiere på bigwall tur i nord-Canada. Mener at de skulle være alpeguider til vanlig. Så de drar på ferie til langt pokker i nord innenfor polarsirkelen for å klatre og spille mandolin. Ellers det plenty med filmer som er en samling kortfilmer, feks Reel Rock og King Lines seriene. 1 SouthGeir reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Bergtass 127 Skrevet Februar 25, 2014 Bare å søke bigwall documentary etc på youtube. Ligger utrolig mange forskjekllige der. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjell Iver 6 668 Skrevet Februar 26, 2014 Flytter dette til Klatreseksjonen: Min favoritt - passende til min daglige aktivitet er denne stoltraversen - bare så synd jeg har hjul under stolen selv. 2 Blackbrrd og qwer993 reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
rangleren 6 Skrevet Februar 28, 2014 Mange bra: ReelRock 2010/11/12/ - Samler hvert år 4-5 klatrerelaterte filmer til en pakke. Alltid bra! Asgard Project - Leo Houlding setter ny rute i arktiske omgivelser. First Ascent - Klassiker om førstebestigninger. First Ascent: The Series - Serie med seks halvtimes dokumentarer, høyt nivå. King Lines Progression To the Limit: Huberbrødrenes forsøk på å sette rekord i klatring på tid opp legendariske The Nose i Yosemite. Psyche 1 & 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hSkyyy 7 Skrevet April 2, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=dIyVmHUC8Kw Trango tower 2 Bergtass og haage reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hermes 35 Skrevet Mai 4, 2014 Litt feel good-film: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
synness 1 Skrevet Juni 11, 2014 Jeg legger inn en stemme til for ReelRock serien, de går innom så mange forskjellige typer klatring og de pleier å være godt filmet Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider