Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa sko, Bever grip+ størrelser. Trenger svar i løpet av natten! :)


bekiil

Anbefalte innlegg

Skal få byttet mine lekke Alfa Cumulus sko i morgen, Lørdag.

Saken er den at jeg vil betale mellomlegg og kjøpe meg Bever grip+ da jeg trenger høyere støvler.

Skal jeg fortsette å bruke str 43 som jeg bruker til vanlig eller skal jeg kjøpe de et nummer større?

Nå nærmer jo høsten og vinteren seg med stormskritt, med kulde og regn som følge.

Er Bever grip+ varme nok? eller skal jeg kjøpe de et nummer større så jeg kan bruke tykkere lester i dem?

Her hvor jeg er nå (vestlandet) er det mye myrterreng og steinete.

Sjekker svar kl 8 før jeg drar å bytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Srx (Ron)

Æ ville ikke hadd større, har brukt mine alfa hjerkinn sommer som vinter. Men jeg har alltid sko som passer ett par tynnsokker og ett par "tynne" lester. NB!! Ikke ull, ull dreper goretexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ ville ikke hadd større, har brukt mine alfa hjerkinn sommer som vinter. Men jeg har alltid sko som passer ett par tynnsokker og ett par "tynne" lester. NB!! Ikke ull, ull dreper goretexen.

Ull dreper Gore-tex?????????????? Hvor i all verden har du lært det??

Det er jo bare tull.. Typiske fordommer som gjør at folk ikke tror at Gore-tex funker i fottøy..

RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)
Ull dreper Gore-tex?????????????? Hvor i all verden har du lært det??

Det er jo bare tull.. Typiske fordommer som gjør at folk ikke tror at Gore-tex funker i fottøy..

RK

Etter hva sport1 så til meg så tetter fibrene i ul goretexen, en bør bruke syntetiske sokker. Mulig det e feil, ka vet æ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.