Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Outback APS vs Alfa Outback APS 2.0


bellika96

Anbefalte innlegg

Hei, har den "gamle" Alfa Outback skoen, kjøpt vinter 2020. Er svært plaget med gnagsår i denne skoen, hadde tidligere samme modell kjøpt i 2016 men disse ga meg også gnagsår. Så i fjor (vinter 2020) gikk jeg til anskaffelse av en mindre størrelse av samme modell for å se om jeg fikk de til å sitte bedre, men er fortsatt like plaget med gnagsår på hælen.

Derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer med 2.0 utgaven av Outback skoen som ble lansert i vinter. Feks. hvordan denne er i forhold til gnagsår sammenlignet med den forrige utgaven? Vet at det med gnagsår er subjektivt, men opplever at svært mange er plaget med gnagsår på hælen med Alfa sine skisko. Tenkte derfor at Alfa kanskje har gjort noe med det i den nye modellen. Utifra det jeg kan se ser det hvertfall ut som at innerskoen går lengre opp på leggen i den nye modellen. 

Vurderer sterkt et par Crispi Svalbard BC sko neste sesong, om ikke noen kan overbevise meg at Outback 2.0 har blitt bedre enn forgjengeren med tanke på gnagsår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse
bellika96 skrev (På 30.5.2021 den 14.52):

Hei, har den "gamle" Alfa Outback skoen, kjøpt vinter 2020. Er svært plaget med gnagsår i denne skoen, hadde tidligere samme modell kjøpt i 2016 men disse ga meg også gnagsår. Så i fjor (vinter 2020) gikk jeg til anskaffelse av en mindre størrelse av samme modell for å se om jeg fikk de til å sitte bedre, men er fortsatt like plaget med gnagsår på hælen.

Derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer med 2.0 utgaven av Outback skoen som ble lansert i vinter. Feks. hvordan denne er i forhold til gnagsår sammenlignet med den forrige utgaven? Vet at det med gnagsår er subjektivt, men opplever at svært mange er plaget med gnagsår på hælen med Alfa sine skisko. Tenkte derfor at Alfa kanskje har gjort noe med det i den nye modellen. Utifra det jeg kan se ser det hvertfall ut som at innerskoen går lengre opp på leggen i den nye modellen. 

Vurderer sterkt et par Crispi Svalbard BC sko neste sesong, om ikke noen kan overbevise meg at Outback 2.0 har blitt bedre enn forgjengeren med tanke på gnagsår. 

Hei, landet du på noe her eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, begynte å bruke gnagsårsokk fra apotek i de gamle skoa og da ble de bedre. Nå kan jeg bruke de uten gnagsårsokk :) skulle jeg kjøpt nye ville jeg kjøpt xplore bindingssystem og sko ⛷️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.